Maksaminen ja toimitusehdot
Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai erikseen ilmoitetun ajan. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin. Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevan, ostoskorista ja tilausvahvistuksesta ilmenevän hinnan perusteella. Tuotteen hinta ei sisällä pakkaus- ja lähetyskuluja, vaan ne lasketaan erikseen kassalla.
Kaikki tuotteiden hinnat sisältävät suomalaisen arvonlisäveron 25,5%. Emme myy tuotteita verovapaasti.
Verkkokaupan maksujen maksuliikenteestä vastaa Klarna. Yritys- ja mittatilaus tuotteiden laskutuspalvelumme toimii Osuuspankissa.
Tavaran omistusoikeus siirtyy ostajalle, kun koko kauppahinta on maksettu myyjälle.
Tavara toimitetaan varastosta kuljetusliikkeelle 1-5 arkipäivän kuluessa, ellei toisin mainita. Mikäli jokin verkkokaupan tuote on loppunut, eikä sitä enää valmisteta, on Alberg tmi:llä oikeus purkkaa kauppa tällaisen tuotteen osalta (yleensä tarjoamme korvaavaa tuotetta tilalle). Mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe ja tuotteen hinta ei vastaa läheskään todellista hintaa, on Alberg tmi:llä oikeus purkaa kauppa.
Palautusoikeus
Kaikilla verkkokaupan tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy asiakkaalle. Ale-tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautusoikeus koskee vain verkkokaupasta tehtyjä tilauksia. Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä johannes@alberg.fi, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme palautusohjeet.
Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta Alberg tmi:n kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen maksun, joka kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 15€.
Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme postikulut hyvityksen yhteydessä.
Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postituskuluja, vaan veloitamme ne Postin voimassa olevan hintataulukon mukaisesti.
Palautusoikeus ei ole voimassa yritysmyynnissä.
Kustomoiduilla tuotteilla (nimikoidut, mittatilauksesta tehdyt, muuten personoidut) ja verkkokaupan ulkopuolisilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen sähköpostilla (johannes@alberg.fi) heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot esimerkiksi Postille ja Matkahuollolle helpottuvat.
Rikkinäinen tuote tai reklamaatio
Mikäli saamasi tuote on rikkinäinen, ei vastaa annettua kuvausta tai on muuten viallinen, olethan mahdollisimman pian yhteydessä sähköpostitse johannes@alberg.fi. Viallinen tuote on mahdollista palauttaa tai vaihtaa uuteen. Liitäthän sähköpostiin kuvauksen ja mielellään myös kuvan tai kuvia vauriosta.
Emme korvaa kuljetuksessa rikkoutuneita tuotteita. Kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet reklamoidaan kuljetusyritykselle.
Palautusohjeet
Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä sähköpostitse johannes@alberg.fi, niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten.
Kun olet saanut asiakaspalvelusta vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä tällöin mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteista sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme, keneltä palautus on saapunut.
Maksu palautuu sovitusti tilillesi, mikäli palautus on hoidettu ohjeiden mukaisesti. Palautusosoitteen saat sähköpostilla.